
Radionica: Koraci za uspješnu PR kampanju: od strategije do realizacije
Ova jednodnevna radionica, u sklopu Akademije za kršćansko vodstvo, osmišljena je za početnike u području odnosa s javnošću te za one koji djeluju u neprofitnom sektoru. Cilj radionice je pružiti temeljne vještine i znanja potrebna za osmišljavanje i provođenje PR kampanje koja će povećati vidljivost i prepoznatljivost organizacije u javnosti. Kroz teoriju i praktične primjere te interaktivne vježbe, sudionici će naučiti kako osmisliti strategiju koja odražava vrijednosti njihove organizacije i dopire do ciljane publike.
Radionica je prilagođena onima koji se do sada nisu profesionalno bavili odnosima s javnostima i komunikacijama, ali žele naučiti kako učinkovitije komunicirati sa svojom zajednicom, medijima i drugim dionicima.
Teme radionice:
- Možemo li danas bez odnosa s javnošću?
- Kako privući pažnju medija i javnosti?
- Komunikacijski kanali: Kako odabrati prave platforme za komunikaciju?
- Kreiranje komunikacijske strategije
- Praktična radionica: PR tehnike i alati
- kreiranje mini PR kampanje
Datum radionice: 15.3.2025., subota
Vrijeme: 10:00 – 16:00 (uključuje pauzu za ručak)
Mjesto: Ilica 28, Zagreb (prostori zaklade Rhema)
Cijena radionice: 39 €. Podaci o uplati na linku. Molimo potvrdu o uplati poslati na manreza@ignacije.hr.
OBRAZAC ZA PRIJAVU: PRIJAVA
Voditeljica radionice:
Klara Žaja – PR specijalistica s višegodišnjim iskustvom rada na Hrvatskoj radioteleviziji, u komunikacijskoj agenciji i neprofitnom sektoru. Bivša televizijska i radijska novinarka prelaskom u PR radila je s klijentima iz različitih industrija, od kozmetike do sporta. Donedavna voditeljica odnosa s javnostima Centra Ignacije, danas kroz vlastiti obrt pomaže malim poduzetnicima u promociji poslovanja putem medija, društvenih mreža i marketinških kampanja.
Minimalan broj sudionika je 10 osoba.
Tijekom radionice bit će osigurani kava i grickalice, a predviđena je i pauza za ručak u vlastitom aranžmanu.
Osvrti s prijašnje radionice:
“Oduševila me stručnost predavačice i to što je radionica bila interaktivna, što je omogućilo da tijek radionice bude prilagođen našim pitanjima.” Savjeti i trikovi koje smo naučili uistinu su korisni i počela sam ih primjenjivati.”
“Atmosfera na radionici bila je iznimno ugodna, a bilo mi je posebno drago što smo sami osmišljavali promidžbenu kampanju koju smo kasnije zajedno analizirali.”
“Vedra i izuzetno zanimljiva i stručna predavačica. Prati interes sudionika i uz mnoštvo primjera daje vrlo konkretne savjete i upute.”
